Järkytön vitutus jälleen. *huoh*

Ihanaa, että on viikonloppu. Saa nukkua. Saa levätä.
Neljä koetta takana ja ihan liian monta vielä edessä... Matikan (10-), kemian, englannin ja terveystiedon kokeet ovat olleet... Tiedossa jo sitten onkin englannin sanakoe, biologian, äidinkielen, ruotsin ja ties minkä aineen kokeet. Pitäis jaksaa niihinkin lukea. Tänään oli myös yksi koe. Eilen pääsin neljältä koulusta ja sitten istuin koneella, viideksi vein veljen harkkoihin (raukka ei osaa solmia kengännauhoja vaikka on jo kahdeksan, täytää heti uudenvuoden jälkeen yhdeksän...) ja sitten käväisin kaupassa, siellä näin ihan liikaa tuttuja. :S Ja sitten soittaa kaverini mulle, hädin tuskin pääsen kotiin kun se on sitten jo meillä. Vähän yli yhdeksän kotona. Niin ja sitten, voi helvetti, englannista suomennettavana kaksi sivua, kirjoitettava alleviivaukset vihkoon ja opeteltava jotain sanoja... ja se koe. No, kaikki läksyt selviydyin nippanappa, kirjoitan uudelleen muistiinpanojani (tapani opetella, sitten sieltä uusimmista muistiinpanoista voi sitten SUORAAN lukea ne pääasiat...) ja pääsen jopa puoleen väliin kunnes kyllästyn. Keksin kaikkea muuta tekemistä. Angst angst. Jee, just niin. Ja sitten päätän mennä nukkumaan, varmuuden vuoksi pistän herätyskellon soimaan. Kuudelta. On luettava siihen kokeeseen, mä en ollu kirjasta lukenu kun hädin tuskin yhtä kappaletta kokonaan... Vitut siitä aamuisesta lukemisesta mitään tuli, olin niin puoli unessa kokoajan...
Nojoo, saas nyt nähdä mikä siitä tulee... Err... En tykkää, en tykkää en tykkää!!

Tänään taas koulussa niin helvetin kivaa. Eilen just puhuin sen mun kaverin kanssa siitä mun yhdestä toisesta kaveristani jonka kanssa oon koulussa kokoaika. Se jonka kanssa olin eilen, ihmetteli miten jaksan olla sen kanssa. Siis se on ihan ääres kiltti ja mukava ihminen ja kaikkea. Mutta se on niin lapsi. Mutta äääh. Ei sitäkään jaksa. Ei se mun kaveri tajua, että vähän pakko mun on olla sen kanssa, ei oo ketään muutakaan.
Sen kiltteys ärsyttää niin vietävästi ja sille saa selittää kaiken aina... Ikinä se ei muista mitään, aina haluaa uskoa kaikesta parasta jne. Niin ÄRRRR! :@
"Hitsi, ku mulla särkee pää" minä siis. "No kyl se siit sit" kaverini... No helvetti! Ei migreeni mee "siit sit", mä tarvitsen vähintään burana 600mg ja jos on oikein migreenisärkyä niin sitten migreenilääkettäni. Ja se kun se uskoo KAIKESTA ja KAIKISTA hyvää... Kaikki menee ohi tosta vaan ja kaikki on niin täydellistä ja ihanaa, mitään pahaa ei tahdo uskoa eikä kuulla. Joskus tekis mieli sanoa sille jotain todella järkyttävää päin näköä. "Voi vittu saatana, ku vituttaan ihan helvetisti. No vitut musta. Tekis vaan ihan saatanasti vaikka viiltää ranteet auki. Must se olis aikas kiva" VITTU >.<'' Ottaa päähän se!!  Taas semmonen päivä mulla että kaikki vituttaa.

AFI - The Last Kiss <3
Hung in your room, swaying, hoping only that you'll see.
All by myself, I'm alone in such poor company.
The deeper I think, the deeper I seem to sink,
I can't stop the insects that are feeding,
pull the needles from beneath my skin.
I broke myself, shattered, tied a bow around every piece.
You'll lovely the eyes.
Have they always shown so vacantly?
The more I show the less you'll want to know.
I can't stop the insects that are feeding,
pull the needles from beneath my skin.
Now I'm on display.
I am becoming.
Hurt myself today.
It's all for you.
Do you like, do you like, what I'm becoming?
Cut myself today.
It's all for you.
I part the night, flashing, approaching as I watch you flee.
Pushed through your panes.
Seems I've landed quite uncomfortably.
But as I pass through souls of broken glass
I can't stop the insects that are feeding.
Pull the needles from beneath my skin.
Please don't ask me just what I think, trust me,
you don't want to know.
Please don't ask me to open up, trust me, trust me,
'cause I can't.