Mua ärsyttää toisaalta ja toisaalta ei. Mua ärsyttää olla koulussa, mua ärsyttää muut ihmiset siellä, mua ärsyttää ne luokat ja mua ärsyttää ne opettajat, mua ärsyttää ne asiat joita me käydään läpi, mua ärsyttää ne käytävät, mua ärsyttää se koulun piha, jonne meidät pakotetaan seisomaan ja hytisemään kylmästä (hmm. no ei siellä vielä nyt niin kylmä, mutta musta siellä on, enkä tykkää yhtään!).
Mä en olis tänään jaksanut lähteä kouluun ollenkaan, kerrankin herätessä oli niin hyvä olla. Vaan maata siinä. Yleensä herääminen ja ylös nouseminen on semmosta tuskaa, että huh huh. Tai no siis, että kun sekin, että herään tuo kauheita päänvaivoja. Kun herään tiedän, että kohta on noustava ylös ja hipsittävä kouluun.
Päätin kuitenkin jaksaa nousta ylös ja lähteä ainakin neljäksi ensimmäiseksi tunniksi kouluun. Ne menivät ihan ok:sti, kaverini oli taas niin ärsyttävä.
"Voiks oottaa mua?"
"Sua...? [kysyy ihan vakavasti] Kui nyt sua pitäis odottaa?" [sitten lyö leikiksi koko jutun...]
"No ei tartte"
Ja meni sitten menojaan jonnekin, eikä kokoaikana huomannutkaan mua. Muuten vapaa-ajalla sitten on mun kanssa niin kaveria että. Todella ärsyttävää. Yhdessä vaiheessa mietin, miksi edes olen sen kaveri. Ajattelin pistää välit kokonaan poikki, mutta kyllä se tässä ihan ok on ollut, mikä on saanut riittää mulle, mutta tänään taas keitti yli sen jutut. Niin saatanan perseestä sekin tyyppi. Mun ois tehny mieli huutaa siinä koko koulun kuullen että saatana kuolisin pois ni sullaki ois asiat vittu niin paljon paremmin niinku helvetti kaikilla muillakin.
Siinä sitten neljännen tunnin jälkeen olin menossa terkkarin luokse. Se tyyppi, josta nyt väitin niin tykkääväni, istui siellä odotushuoneessa. En sitten mennytkään. Olisin mennyt valittamaan terkalle et tahdon kotiin. Mun yks kaveri sitten vitsaili tuosta, että taisi olla terkalla ku ei tahdo vehje ottaa eteensä... hahahah, mä kysyn siltä seuraavan kerran ku näen mesessä että mitä se siellä teki. Jos se kysyy (mitä se EI tee) mitä mä sinne olisin tullut vastaan et "Olisin tullu valittaa siitä ku viiltelen 24/7 ja nyt mun kaikki paikat o ihan paskana!" tai jotain tonnepäin :D Hahhah. Omaahauskaa. Törppö mä vaan olen.
Plääääääääääääääääääh. Ottaa taas vaihteeksi kaikki päähän. Murrista.

EDIT: Niin ja sitten sain kärsiä koulussa vielä toiset neljä tuntia kun en päässyt sinne terkalle.