Äiti penkoi mun roskista. Löysi sieltä maalin peitossa olevan veitsen. Kyllä joo, imppaan satunnaisesti. Tänä vuonna olen impannut huimat kaksi kertaa. Saadakseni migreenin. Saadakseni kunnon syyn olla pois koulusta. Naurettavaa. I know.

Voin vain kuvitella sen vihan ja pettymyksen, joka hänet täyttää kun hän soittaa polille ja kertoo löydöstään. Ja kuinka polilla ne vain toteavat 'joo, hän kertoi meille siitä yli viikko sitten' ja kun meidän äidille ei kuitenkaan ole kukaan kertonut mitään.

No. Luuleekohan tosiaan, että mitään hänelle kerron. Nyt kun pyysin tohon jalkaani apua, hän sanoo että haen sääliä! No en todellakaan enää kerro yhtään mitään yhtään mistään. Koska olen edelleen sitä mieltä, että kaikki on täysin hallinnassani ja missään ei ole mitään ongelmaa. Haluaisin joo päästä eroon tästä masennuksesta ja syömisongelmista, mutta silti en näe, että minulla olisi mitään ongelmaa itsetuhon kanssa.

Mä ansaitsen sen kaiken. Se kipu on oikein mulle.
Mä nautin siitä kivusta. Mä todella pidän siitä. Pidän siitä, kun saan kerrankin tehtyä oikein. Kerrankin jotain, mistä voi itseään kehua. Mikä on omasta mielestäni oikein.

En ymmärrä, miksi minun pitäisi löytää tai oppia jotain muita tunteen purku menetelmiä, kun noi toimivat oikein hyvin. Vähän kurjan näköisiä ulkopuolisen silmistä, mutta omasta mielestäni varsin kivoja.

Puoli kolmelta aika osastolla johonkin helvetin haastatteluun. Viiltelyryhmään. Mä olin viime vuonna jossain vitun mielialataitoryhmässä, joka oli suoraan vitusta. Niin tyhmä, ahdistava ja kamala kuin olla ja voi. Sanoin suoraan, etten halua enää mihinkään helvetin ryhmiin. Mut nyt kuitenkin olen sinne haastatteluun menossa. Kai siellä katsomassa voi käydä.

Tukihenkilöni sanoi, että toi tuskin on mikään 'näytä ranteesi' ja jos ei oo tarpeeksi syviä/kamalia/pahoja haavoja/arpia niin ei oteta. En mä sinne tiedä kehtaanko näiden naarmujen kanssa edes mennä. Huhhu. Muutamat punaiset viirut koholla ja jotain vanhoja hipaisuja. Jösses. Semmosista sitten niin hirvee mekkala.. En ymmärrä.

Nyt lähtö sinne osastolle. Jeejee. Toivottakaa onnea.