Eilinen kirjoitus oli aikas turha. Mut kirjoitin sen silti ;) Ja pidetään nyt se siellä...

Siellä elokuvissa oli kivaa, hauska vaihteeksi saada toisenlaista seuraa kuin kaksi kaveria joitten kanssa olen melkein aina jos olen jonkun kanssa... Kun tuo jonka kanssa sen elokuvan olin katsomassa asuu ihan toisella puolella paikkakuntaa, ja sitten vaan harkoissa nähdään kaks kertaa viikossa... Mutta nyt kesäsin ei oo harkkoja (tai ei oo ainakaan tultu mentyä...) ja sitten vaan mesen välityksellä jutellaan ja sitten ollaan aina kun vaan voidaan yhdessä.
(tähän väliin pakko sanoa, että siinä näytöksessä oli vain kaksi meidän lisäksi ja sitten se toinen mummeli lähti sieltä pois jo kymmenen minuutin kuluttua sen alkamisesta :DDD haha, melkein yksityisnäytös ;D)

Seuraavaksi olisi tarkoitus mennä katsomaan Paranoia (tulee elokuussa muistaakseni), Liftari ja jotain muita mitä ikinä sitten sieltä tuleekaan :)

Pitäisi keksiä täksi päiväksi taas jotain järkevää tekemistä, ettei tulisi kokoajan vain istuttua koneella ja syötyä. Eilen olin varmaan jotain 3h koneella, edellispäivänä jotain 4-5h! Kamalan paljon.

Ehkä siivoaisin huoneeni. Olen toivoton, en saa pidettyä sitä siistinä. No, en ole edes kunnolla yrittänytkään, koska en ole sitä vielä saanut siivottua ihan kuntoon! Ääh.

Kaverin kanssa jonnekin olisi kiva mennä. Mutta rahaa löytyy semmoiset 0€! Ja olen nyt velkaa kaverilleni ainakin 2,35€ kun se maksoi karkkejani... (jotka olisin voinut jättää syömättä...)

Täytyy kysyä, että jaksaisiko joku tulla meille. (sitä ennen todellakin pitää siivota huone, inhottaa kutsua kavereita tonne mun huoneeseen... vaikkakin, aikalailla mun kavereilla itselläänkin on aikas sekaset huoneet... no kerran mulla oli, myönnetään, normaalia sekasempi huone, ja heti kun mun kaveri tuli sinne se sanoi "onpas sun huone tänään siisti" Ivaa ivaa ivaa.
Vaikka sen huone on AINA sekasempi kuin minun. Näin juuri, aina minulle tullaan valittamaan. (Itse jopa yövyin siellä kaikkien roinien joukossa lattialla kerran... Jos meille tulee joku yöksi, tuuletan huoneen perin pohjin, katson, että lattialla ei ole rojuja [meillä on kyllä varasänky... ettei lattialla tarvitse nukkua:D] ja että siellä olisi edes SIEDETTÄVÄÄ nukkua. okei jätän tämän aiheen...)

Pitäisi saada rahaa jostain. Viikko/kuukausirahaa en saa, koska en kuulemma tee yhtään mitään. (ja sitten kun teen, ajattelisin saavani rahaa [pyytää en kehtaa, koska... no emt] en saa mitään!) Kesätöitä minulla ei ole...
Ensivuonna haluan kesätöihin. Pitäisi vaan tietää minne ja miten pääsisin sinne. Sitten olisi kiva, jos saisi sen skootterin ni pääsis sen kanssa.
Sitten kumminkin tuhlaisin saamani rahat ihan heti. Kaikkeen turhaan, kuten karkkeihin ja tilpehööreihin.
Haluaisin ostaa oman kannettavan, mutta äiti ei välttämättä kannettavaa antaisi ostaa. (tai no tiedän, ettei anna, koska olen jo niin monesti kinunut) Inhottaa vaan kun tämä kone tässä on suoraan olohuoneessamme, josta kaikki kulkee KOKOAJAN ohi. Kaikki kyttäävät KOKOAJAN mitä koneella teen, missä olen jne jne. Se on todella inhottavaa. (toki liikun myös semmoisilla sivuilla missä en edes saisi olla, kuten galleriassa ["sinne irkkiin et saa mitään kuvia laittaa" "semmonen irkki ei oo sun paikkas" "äiti, toi on irkissä" "mä kerron äitille" "mä NÄIN sä olit irkissä" ARGH. Mä EN irkkaa])

Mutta, kun kukaan ei tiedä tosta niin ei mitään ongelmaa... Plää.

Heis...