Koulun suhteen ehkä hippusellisen parempaa. Piristi se kaks tuntinen valinnainen yhden toisen kaverini kanssa. Hän oli hmm... miten sen sanoisi. Reilulla tuulella.
No juu, se valinnainen oli kiva.

Mutta nyt sitten se kaveri, jonka kanssa oon koulussa, tulee ehkä mun kanssa samaan valinnaiseen. Kun se ehkä vaihtaa omaa valinnaistaan. Olivat sitten kysyneet kansliassa, kenen kanssa kaverini oli sitten ikinä sitä asiaa selittänyt, että mihin valinnaiseen hän haluaisi ja sitten katsotaan että mikä olisi mahdollinen. Hän tietysti haluaa minun kanssa samaan -.-'' Ja voi saatana, meijän valinnaisen ryhmä on pieni ja sitten se varmaan pääsee sinne. En mä voi sanoa sille, että "sun pitää valita joku muu, mä en halua sua sinne" Ja ku oon sen kaveri koulussa ja se pitää mua varmaan suurinpiirtein parhaana ystävänään ><"
Siis noi on kaks eri valinnaista.
Tossa minne se mun kaveri nyt varmaan tunkee, ni se on aina ollut vähän tylsää, mut mun toisen kaverin kanssa siellä on ollut hauskaa. Se oli ennen mun luokalla kutosella, mut nyt vaihtoi luokkaa ja nähdään ja jutellaan aika harvoin ni sitten siellä tunneilla vaihdetaan kuulumiset. Kaikkein kivoimpia ovat mun, kaverini ja yhden oudon pojan inside jutut. Kerrankin se poika sanoi meille liittyvänsä meidän pahis kerhoon :D Joo...-.-''
Mä oon ilkeä. Paska ihminen. Mut mä en vaan jaksa.
Mä en jaksa ketään nykyään. Tai mitään.
Ää. Taas kauheata pinnallista valitusta voi jerranjestas. Jee jee, sain 9- kemian kokeesta. Sitten toi mun kaveri kehtaa lällättää mulle siitä, kun hän sai 9+:n. Meinasin sanoa sille, että vittu pidät sen turpas kii, mutta ei sille voi sanoa niin. Suljen suuni (pahimmat kiukutukset pois) ja sitten sanon muka niin leikisti, että turpa kiinni ny vaan.
Säälittävää.

En jaksa. Pitää jaksaa. Miksi pitäisi?