Pitkästä aikaa olen onnellinen. Oikeasti onnellinen. Eilisen illan ja tämän aamun ainakin :)
Kerrankin joku sanoo pitävänsä minusta, tunnen oloni oikeasti tärkeäksi. Tiedän, että toki äitini välittää ja on maailman ihanin äiti. Mutta hänellä on omia huolia ja kiireitä yms...

Eilen illalla juttelin taas yhden pojan kanssa. (en netissä, en mesessä, tekstasin :D [eikä me muuten tekstata paljoo, kaks päivää ollu saldo auki, oon lähettänyt semmset 180 viestii... 90viestii per ilta. Tätä menoo mulla on saldo kiinni 8 päivän päästä... hahahaa :D] ettei tule mitään väärin ymmärryksiä että kelle tahansa kertoisin mitä tahansa netissä. Tän tyypin oon tuntenut jo aika kauan...) ja sitten yhtäkkiä me molemmat alamme luettelemaan meidän yhtäläisyyksiä, kun sanoin että "me ollaan niin samiksia" vitsinä kun hän kysyi minkä väriset silmät mulla on ja hänellä on samanväriset.(haha, kaikkein paras yhtäläisyys minkä tää mun kaveri sanos, että "molemmat ryypätään ku viimestä päivää ja puhutaan pervoja" [ei me silleen puhuta, inside juttu ;D haha])  Okei, tää kuulostaa taas ihan oudolta.

No emmä jaksa kirjoittaa enempää siitä, mutta kumminkin hän sanoi, että olen kivoin hänen tuntemansa tyttö (oli pakko vielä kysyä, että olenko kivempi kuin yksi luokkalaiseni jolta hän sai numeroni, ja hän vastasi "No oot... sen kans en oo jutellu pitkäään aikaan") ja kaikkea muuta mistä tulin todella iloiseksi. Ehkä joku sittenkin välittää. Kun "kavereistani" ei voi sanoa samaa. Ne aina kohtelevat mua miten tykkäävät. Ensimmäinen kaveri joka ei noin tee ja siitä tulin just niin iloiseksi :)

Muistan kuinka pienenä näin sellaisia unia, jossa sain jonkun kivan jutun, esim. ihanan uuden lelun taikka jonkun koiranpennun ja sitten aamulla herään pettyneenä kun mulla ei oikeesti ookkaan semmosta... Tänä yönä kävi tuolla tavalla juuri... Näin unta siitä, että joku just 18-vuotias poika tuli meille ja kassit täynnä viinaa mä sitten pyydän yhtä pulloa ja se antaa, piilotan sen mun huoneeseen ja oon ihan että hihihiii ja sitten siitä lähden hänen kanssaan kaupungille viemään hänen muita tavaroitaan kotiinsa. Sitten herään. Voi kuinka aamulla harmitti kun ei löytynyt sitä pulloa sieltä minne unessani sen piilotin :D ("molemmat ryypätään ku viimestä päivää" [tosta tuli siis toi äskenen mieleen] no empäs nyt kummiskaan tiiä :D)