Miksi on niin paha olla... Miksi tuntuu niin pahalta... Miksi ahdistaa... Miksi elämä vihaa minua... Miksi minä vihaan elämää... Miksi kukaan ei tule ja päästä minua kurjuudestani... Miksi olen näin säälittävä... Miksi vain kaikki tuntuu ei miltään ja ei miltään niin pahalta... Miksi kaikki tuntuu menevän päin persettä... Miksi olen näin surkea ihminen... Miksi mikään ei ikinä onnistu... Miksi minä vielä kidun täällä, vaikka kaikki näkevät ja tietävät, ettei maailma ole tällaisia ihmisiä varten... Olen liian heikko. Liian huono. Epäonnistunut.
Tiedän, ei tämä auta yhtään mitään yhtään mihinkään. On vain niin kovin paha olla. Ahdistaa. Haluan kuolla. Kuolla pois. Kenenkään ei tarvitsisi enää murehtia vuokseni. Kenenkään ei tarvitsisi uhrata ajatusta minulle. Kenenkään ei tarvitsisi enää kestää minua. Kenenkään ei tarvitsisi nähdä minua. Kuolisimpa.
Et näe pahaa oloa sisälläni, mutta haavat ja arvet voin näyttää.