Tekisi mieli kirjoittaa joku pitkä valitus tai sepustus (nyt olen jopa niin hyvällä tuulella, että saattaisin kirjoittaa valituksen sijasta sepustuksen), mutta ei ole aikaa. Äiti käskee ihan kohta pistää koneen kiinni. Näin sitä saa kärsiä kun on köyhä eikä ole omaa konetta.
Riitelin silloin sinä hysteerisenä iltana kaverini kanssa, nyt ollaan kuin ei olisi enää mitään. Ei oikeastaan kumpikaan pyydetty anteeksi tai mitään. Nyt tänään ollaan juteltu todella ihanasti mesessä. Hän juttelee enempi ja minä juttelen enempi. Jotenkin välit selvenivät, meidän ystävyyssuhteemme muuttui syvällisemmäksi. Ainakin haluan uskoa niin.
Jopa avauduin hänelle. Kerroin siitä kuinka ahdistuin valtavasti kaverini käyttäytymisestä, ja kuinka ahdistukseni oli todella tyhmää ja lapsellista. Yhdestä bändistä. Aivan kuin hän ei saisi sitä fanittaa. Voisin oikeastaan kopioida meidän keskustelustamme sekavat viestini. (joista minut sitten tunnistaa, jos joku tuttu sattuu löytämään tänne...)

"must jotenki alko tuntuu sillee, ku mä kuuntelen sitä soadia, system of a downia, tiedät kai...? ni sitä, ja sit ku kuuntelin sitä yhden *nimi* kanssa, ja se pitikin siitä ja sano "kohta mulla on sen kaikki biisit" ja mesessäki pyys lähettämään niiden biisejä (mut en lähettäny.... sanoin että katson elokuvaa, niinkuin todellakin tein...), mut must alko tuntuu jotenki ahdistavalta se... et yhtäkkii seki alkaa fanittaa sitä ja on jotenki...
se tuntu vaan jotenki ahdistavalta, vaikka koskaan aikasemmin mulle ei oo käynyt noin.
ku musta tuntu ihan vaan tommonen tyhmä ku yks bändi. Mut kai se sit on jotenki "hirveen iso" asia mun elämässä, ku ne laulut (vaikka ovat pervoja ja sanoitukset tyhmiä...) vaan jotenki koskettaa jne.... siis sillee, kuuntelen sitä ku oon haikeena tai muuten vaan angst angst. Tai no, Mä kuuntelen IHAN kokoaika soadia."
Noin kopioitu lähes suoraan sieltä... En ehdi nyt kirjoittamaan mitään selityksiä/selvennyksiä tuohon erittäin erittäin sekavaan kirjoitukseeni, kun äiti mäkättää tossa vieressä.
Mutta siis noin, oli ihanaa avautua jollekin kaverille, vaikkakin noin pienestä asiasta, hän ymmärsi mua täysin ja avautui itsekin minulle ja sanoi sitten vielä "sä ymmärsit ton täysin" siis hänen juttunsa...
ÄÄÄÄÄÄH. Olipas sekalainen kirjoitus. Mut en jaksa poistaa.
Mut ihanaa ku sai jutella sen kanssa.