Tulin tässä miettineeksi, että pitäisiköhän minunkin aloittaa joku uusi harrastus nyt syksyllä.
Se voisi olla piristävää vaihtelua. Kauhean usein mitään uutta en oikein jaksa aloittaa... Pianoa soitan ja omat harkkani.... Piano varmaan torstaina, harkat ti ja to (pianon jälkeen) ja sitten koiran kanssa satunnaisesti käydään koiranäyttelyissä ja jotain semmoista. Voisi jonnekin kurssille taas ilmoittautua, mutta niiden kurssien hinnat ovat pilviä hipovia, joten harrastetaan nyt koti-tokoa ja koti-agilityä vielä ainakin...

Sattumalta tässä koneella taas istuessani (ja vuodatuksessa pyöriessäni) törmäsin yhteen blogiin, jonka kirjoittaja kertoi ilmottautuneensa ranskan alkeiskurssille syksyksi. Siinä tuli ensimmäiseksi mieleen "vau".
Vähän olisi hienoa aloittaa jonkun kielen opiskeleminen, mutta minulle riittävät kyllä englanti ja ruotsi koulussa, niiden numerot on nostettava (molemmat 8) ja jos aikoo vapaa-aikana kieliä opiskella, tarvitsee olla motivaatiota opiskella, koulussa kun on pakko opiskella oli motivaatiota tai ei. (näin minä koen sen) Ja kumminkin on tyytyväinen hyviin "pakolla" opiskeltuihin hyviin numeroihin ja sitten on taas motivaatiota opiskella ahkerammin. Ehkä siis en mitään kieltä aloita syksyllä...

No, entäs joku soitin? Yhdessä vaiheessa olisin kovasti halunnut oppia soittamaan poikkihuilua, mutta nyt oikeastaan minulle riittää pianon soitto. Siinä pitäisi tsempata, pianoa soitan nykyään hirveän vähän! Joka päivä pitäisi soittaa, mutta hyvä jos soitan kerran viikossa! Ehkä siis en mitään soitinta ala soittamaan syksyllä... (muutakun pianoa jatka)

Kuvataiteet yms? Vuoden harrastin kuvataidetta kutosella... Ei innostanut jatkaa, en ole ihmeen taitava missään kuvataiteissa... Käsityökerhot yms? No se voisi olla ihan kiva juttu, mutta semmoisia ei täältä löydy :( Ja kotona tulee nyt tehtyä JONKIN VERRAN.

Liikuntaa? Omat harkat 2x viikossa, ja tuntuu, että millään ei jaksaisi sieläkään käydä. (lajia en kerro, koska en halua minua tunnistettavan ;P) Joku jalkkis olisi kivaa, mutta enpäs nyt tiedä sitten... Olen ihan tyytyväinen tuohon nykyiseen harrastukseeni. Tai no, en oikeastaan, mutta en haluaisi minnekkään muuallekaan!
Yksi kaverini sanoi aloittavansa pilateksen kotidvd:n kanssa. Se kuulosti todella kivalta, vaikka minä en henkilökohtaisesti usko, että mikään jooga tms on rankempaa kuin juokseminen yms... (minun mielipiteitäni vain! tulkaa ottamaan minulta luulot pois ja kertokaa omat mielipiteenne vain :DD)
Mutta se voisi olla todella kivaa! Kysyin, kuinka monta kertaa viikossa hän alkaisi sitä harrastamaan (hänellä siis on jo se dvd), hän sanoi, että kerran viikossa olisi hyvä, ja jos oikein sporttiseksi rupee niin 2-3krt viikossa! Niin vähän! Jos mulla ois nyt semmonen dvd, harrastaisin sitä JOKA PÄIVÄ. Joka päivä tunnin verran. (paitsi silloin kun on omat harkat, en tiedä jaksaisinko...:P mutta siinä jäisi 5päivää milloin voisi!)... Ja hän sanoi aloittavansa sen syksyllä! Miksei sitten samantien? Kun hänellä se dvd kuulemma on jo? Jos tuota peliä jatkaa, aloitan elokuussa, aloitan syyskuussa, alotan lokakuussa, niin ei hän ikinä tule aloittamaan sitä! :D Anteeksi olen ilkeä, mutta se haiskahti jotenkin siltä.

Mikä minä oikeastaan olen edes arvostelemaan sitä? Jos hän haluaa harrastaa sitä kerran viikossa, harrastakoon. Miksi minä taas menen itsekkäästi sanomaan, miten MINÄ tekisin...
Ehkä minunkin pitää hankkia semmoinen dvd, ja jumpata kotona joka päivä. Sittenpähän näkisin, mimmoista se on ja oikeasti voisin arvostella koko asiaa sitä kokeiltuani ;)

No tätä täytyy miettiä...