Tylsää. Väsyttää. Huomenna on matikan koe. Siihen pitäisi harjoitella, laiskottaa vaan. Tekisi mieli vetää koko jääkaappi naamaan. Äh.
Täytyy mennä kirjastoon. Palauttamaan kasvikirjat, jotka on lainattu mummin kortilla. Täytyy lukea jotkut kirjat ja palauttaa toiseen kirjastoon. Pitäisi lainata lisää kirjoja. Pitäisi tehdä läksyt. Pitäisi treenata koiran kanssa. Pitäisi tsempata koulussa. Pitäisi laihduttaa. Pitäisi siivota huone. Pitäisi säästää rahaa. Pitäisi säätää mutterin synttärit (lauantaina), paketoida lahjat, tehdä kortti, ostaa kukkia, ostaa leivonnaisia, ostaa juotavaa, ostaa keksejä, ostaa suklaata. Pitäisi säästää rahaa. Pitäisi päästä ostamaan uusia vaatteita. Pitäisi käydä kampaajalla. Pitäisi tehdä kotitöitä enemmän. Pitäisi olla parempi ystävä. Pitäisi syödä ja olla syömättä. Pitäisi mennä koiran kanssa ulos. Pitäisi ilmoittautua yhteen paikkaan (koirajuttuja). Pitäisi aloittaa joku uusi harrastus (mieluiten agility, liikuntaa kiitos heti) Pitäisi aloittaa juokseminen koiran kanssa. Pitäisi olla tekemässä kaikkea muuta kuin istua koneella. Pitäisi soittaa pianoa. Pitäisi kuunnella ystäviä. Pitäisi kuunnella itseäni. (mitä helvettiä sitten olen kokoajan tekemässä?) Pitäisi tehdä vaikka mitä mutta minä istun koneella! Saatanan saamaton kakara! Nyt yksi kaverini angstaa mulle. Jeejee. "Moro mä meenki tästä viiltää ranteet auki, oon niiin ANGST. Hey, jos selviin viel huomiseen. Tekis niin mieli kaivaa ne tabut kaapista ja vähän maistaa...." Pitäis sanoa noin ja häipyä mesestä :D Katsoa, että soittaako perään tai tekeekö YLEENSÄKÄÄN mitään. Epäilen.
*KAVERINI MESENIMI* sanoo (19:28):
mä en oikeesti kestä enään... en jaksa mitään...
Minä sanoo (19:29):
missä ikuinen optimisti *KAVERIN NIMI*:mme?
*KAVERINI MESENIMI* sanoo (19:31):
ihan loppuun poltettuna jossain pimeässä nurkassa
Minä sanoo (19:31):
miksi loppuun poltettuna?
*KAVERINI MESENIMI* sanoo (19:31):
noku kaikki o niin päin jotain...
NO ELÄMÄ ON!
Anteeksi, ihan samanlainen minäkin olen kun angstaan. Nyt vaan nauran kaikille. NÄLKÄ. Syy varmaan siihen. Mutta nälkä = laihdun. (JOO, ei tästä pitänyt tulla mitään laihdutusblogia, mulla on semmonenkin ihan tommosia varten!)
Anteeksi vähän ivani, olenhan mä oikeasti välillä (siis no aika usein) tommonen ku angstaan, mutta mua nyt ottaa vaan tommonen päähän. ("muut eivät saa angstata sinulle mutta minä saan kelle tahansa?" EI NÄIN.) Äääh. Nyt menee taas yli. Antakaa anteeksi tyhmät juttuni.
Pitää tehdä jotain järkevää.(=lopetan kirjoittamisen tältä erää)
torstai, 20. syyskuu 2007
Kommentit