Taas yksi biisi kertoen mun elämästä. Istun kotona yksin. En jaksa kavereitakaan enää. Tää liittyy taas siihen kuinka oon luovuttanut kaikessa jo. En mä enää jaksa kysyä kavereilta mitään. En jaksa kysyä, että voisivatko he olla kenties. Voisivatko tulla meille, voisinko tulla niille, voitaisiinko mennä jonnekin. En jaksa, kun aina kun minä kysyn ja ainakun minä HALUAISIN ja jaksaisin olla jonkun kanssa, kenellekkään ei käy. Ja sitten taas toisaalta pelkään roikkuvani liikaa ihmisissä. Joten, he saavat tulla minun luokseni. Jos kaipaavat seuraani, soittakoot. Jos eivät, olkoot omissa oloissaan tai muiden kanssa.
Viimeksi kysyin joltain että voisiko olla, joskus kaksi kuukautta sitten, eipä voinut ei. Mutta oli hän mun kanssa tässä yksi päivä. Hän kysyi, minä suostuin kun ei ollut, YLLÄTYS YLLÄTYS, muutakaan...
No olin mä tänään leffassa mun kaverin kanssa (tuntematon nainen, todella hyvä, ihanan koskettava ja myös ahdistava... mutta enää tuollaisetkaan ei ahdista, tavallaan...), mitä nyt kaverini on kinunut mua leffaan jo monta viikkoa. Huoh.
Ja no toisaalta, en enää kyllä jaksakaan olla muitten kanssa. Erakko ihminen. No emmä vaan jaksa. Itserakas ihminen kuin ei muu kuin oma seura kelpaa :P No jaa. Huoh.

System of a Down - Lonely day. RAKASTAN. <3

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I'm glad I survived