Mä olen taitava. Rikkomaan. Siitä koulussakin pari tyyppiä on jo huomauttanut. Tämä ns. kaverini ja yksi toinen luokkalaiseni. Toisesta luokkalaisesta en välitä paskaakaan. Se on semmoinen kauhee teiniangsti ja nauttii siitä saamastaan huomiosta! Kuka haluaa tulla kuuluksi omalla angstaamisellaan? No en minä ainakaan.

No, mitä mä olen rikkonut viimeksi vaa'an. Eilen. Se oli taidokasta. Vaa'assa alkoi vain vilkkua numeroita. 999:stä alas päin ja sitten kun pääsi nollaan ja sitten aloitti taas alustaan. Tungin sen takaisin kaappiin ja unohdin kokoasian. Päätin katsoa tänäaamuna, että mitä sille kuuluu. Se vilkutti edelleen niitä numeroita.

Sitä ennen rikoin... hmm... varmaan digikamerani. Se putosi vahingossa ja sitten ei mennyt se linssi enää sisälle. Vietiin korjattavaksi ja se hyväntahtoinen nainen siellä pisti sen takuun piikkiin... Muuten olisi maksanut 200€ korjaus. Kamera itsessään maksoi silloin jotain 299€... No eipä vieläkään toimi. Yhtä pimeä laite niinkuin minäkin.

Ja... mitä sitten olenkaan rikkonut. En edes muista mitä kaikkea. Ihan liikaa. No asia jonka osaan.

Lista asioista joita osaan:
-erilaisten tavaroiden rikkominen

(jatkan listaa tarvittaessa)