En halua mennä kouluun. En tahdo, en tahdo, en tahdo, en tahdo, en tahdo!
En halua, en halua, en halua. Piste.

Mä en jaksa mennä sinne. Mä en jaksa mennä kuuntelemaan niitten muitten luokkalaisteni paskan jauhantaa. Mä en jaksa sitä lukemista. Lukemista muiden vuoksi. Ettei niitten tarttis nauraa ja ivata mulle mun saamista numeroistani. Saisivat pitää päänsä kiinni. Emmäkään tietääkseni sano niille mitenkään pahasti kun saan paremman numeron kun ne... En ainakaan tahallani yritä sanoa mitään. JOS sanon jotain, sanon sen vitsillä ja niin, että se kelle sen sanon, ymmärtää myös että se oli vitsi.

Mä en jaksa. Mä en jaksa. Mä en halua. En tykkää yhtään. Yhtään mistään. No okei, on pari ihmistä ja yksi koira joista välitän.

Mä haluaisin vain nukkua. Nukkua kaiken paskan pois. Mutta mitä sitten, kun herään? Ei se paska minnekkään ikinä katoa. Onko pakko vaan kestää. Mutta tällähetkellä mä en vaan millään jaksa.
Tahtoisin jonkun. Kaikki inhoavat mua :< Ääää-ä.

Inhottaa.