Kukaan vanhempi tuskin haluaisi minun kaltaista lasta. Vittuileva paska. Aina mulla on kaikki huonosti, aina kiukuttelen ja sanon pahasti. Olen ällöttävä ja vastenmielinen. Ikinä en saa aikaiseksi mitään, ikinä en tee mitään.
Mutta mulla on vaan niin järkyttävän paha olla koko ajan. Voiko ton varjolla vaan syyttää kaikkea tekemäänsä. Ei. Mutta minäpä syytän. En mä enää kotona jaksa olla iloinen ja kiltti. Emmä jaksa yksinkertaisesti vaan. Jos koulussakin joutuu 7-8 tuntia olemaan "iloinen", mallikelpoinen ja niin.... täydellinen oppilas, ei kotona sitten enää jaksa. Sitten ei enää jaksa miettiä niin tarkkaan sanojaan. No, äidin mielestä rumasti sanomista on jo "Vitsin tyhmä" Voi jos toi olis jotain pahaa. Voisinhan toki sanoa "vitun paska".
Tässä taas tulee mieleen luokkalaiseni poika sanoi minulle minun pyytäessäni jotain en nyt muista mitä hän vaan sanoo mulle "haista sä *nimeni* paska!" Kiitos kiitos vaan. Ei välttämättä mitä imarreilluimmin sanottu.
Taas valittamassa. Kuolisin pois, kaikki olisivat tyytyväisiä.(äää, en jaksa kirjoittaa tuota mistä aloitinkaan loppuun. plää.)