OLEN:  iso pieni tyttönen. (päätelkää ihan itse mitä sillä tarkoitin...)

TEEN: tätä meemiä, juttelen mesessä ja vähän aikaa sitten ompelin. :D

OSAAN:  jos keksit, kerro minullekin, kirjoitan sen tähän

KYTTÄÄN: Galleriassa muitten kommentteja (oman ruman naamani olen sinnekin tunkenut:P)

SALAILEN: mielipiteitäni ja oikeita tunteitani

KÄYTÄN: aikaani koneella todellapaljon

OLEN HAKA (MISSÄ):  öhh. en tiiä

OLEN SURKEA (MISSÄ):  monissa asioissa

OLEN PARHAIMMILLANI:  olenko?

TOIVEAMMATTI?: ääh. en tiedä. koiranomi. eläinlääkäri tai jotain

TAIVAS VAI HELVETTI?: taivas.  tai ehkä helvetti. en osaa päättää

MIKÄ VIHANNES OLISIT?: omena. pyöreä punainen omena.

EKA KERTA? öh?

TIEDÄTKÖ KUINKA PAHALLE MÄTÄMUNA HAISEE?:.en, eikä ole tarve tietääkkään

LEMPIPLANEETTA?: en tiiä tämä vaan :D

MINNE ET HALUAISI JOUTUA?: öh en tiedä :D

MINNE HALUAISIT JOUTUA?: päästä vai joutua? :D

MISTÄPÄIN TULEE PARAS RUOKA? meidän keittiöstä? :D

ENTÄ VIINI?: plää. emmä tiä.

VILLEIN UNESI?: kamala emmä muista :D Tai en ainakaan kerro :D

MINKÄ HUONEKALUN OLET ONNISTUNUT RIKKOMAAN?: voi ei, niitä on niin monia. :D

OLETKO TOIMINTAKYKYINEN UNISSASI TS. PUHUTKO, KÄVELETKÖ..?: Joskus olen kuulemma puhunut unissani :D

MINKÄ MAALAISEKSI SINUA LUULLAAN ULKOMAILLA?:  olen ollut todella vähän ulkomailla , että...  en tiiä

ONKO HAPANKAALI HYVÄÄ?: en oo maistanut, mut en usko

MIKÄ OLIT EDELLISESSÄ ELÄMÄSSÄSI?: haha varmaan norsu :D (kömpelö  ja iso olen edelleen :D)

ENTÄ MIKÄ OLET TULEVASSA ELÄMÄSSÄSI?: jotain hieman sirompaa? :D

MITEN HOROSKOOPPISI IHMISKUVAUS OSUU KOHDALLASI OIKEAAN?  pikkuveljeni sanoi kerran (olemme samat horoskoopiltamme) että "mä olen härkä niinkuin *nimeni* mutta musta mä oon aika siisti" tai jotain tonnepäin, vihjaten jotenkin laiskuuteni ja siivottomuuteni. Kiitos vain... No emmä tiiä...

KOSKA ON SURINAMIN KANSALLISPÄIVÄ?: Mikä on surami?

IHANNEMIEHESI / NAISESI?:  en  tiiä, en ainakaan täällä rupea semmosia kertomaan! :D

MITÄ MIELTÄ OLET NYKYISESTÄ MAAILMANTILANTEESTA?:  ei jaksa kiinnostaa:D kunhan ei suomeen mitään sotaa tulisi!

ONKO MAAILMANKAIKKEUDESSA ELÄMÄÄ (MAAPALLON LISÄKSI)?: ehkä, ehkä ei 

MITÄ TEIT ENNEN KUIN LYSÄHDIT TIETOKONEELLE?:  odotin pääsyä koneelle, selasin H&M:n kuvastoa ja ihastelin niitä ihania vaatteita ja ylilaihoja malleja :D

ENTÄ MITÄPÄ TEET SEURAAVAKSI?: Ehkä siivoan huoneeni jos jaksan. Ehkä menen koirani kanssa ulos.

PARASTA MAAILMASSA?: Koirani ja äitini.

MIKÄ ASIA OLI KESKIAJALLA PAREMMIN KUIN NYT? En tiiä :D

ENTÄ ANTIIKISSA?:  en tiiä siitäkään :D

JA KIVIKAUDELLA?: ei tietoa. ehkä ihmiset oli yhteistyöhalukkaampia kun nykyää ku eihän sillo ollu edes sähköjä :D

MISSÄ MENEE RAJA?:  riippuu mikä raja

OLETKO JOSKUS PUDONNUT JOSTAIN?:  olen kait :D

INTOHIMOSI?: koirat, syöminen

ONKO MAAILMANKAIKKEUDESSA JÄRJESTYSTÄ?:  no empä tiiä

OVATKO MATTI & MERVI YHDESSÄ JUURI NYT?: en tiedä eikä kiinnosta :DD

MAINITSE 3 SUOMEN PARASTA PAIKKAA?: Turku, Helsinki ja  Kajaani. (päätelkää siitä sitten, että misä mä asun :D)

OLETKO KOKENUT MITÄÄN YLILUONNOLLISTA?:  noup ;>

MIKSI TAIVAS ON SININEN?: jostain tommosesta meidän fysiikan opettaja joskus selitti, mutta en enää muista :D heijastuu vedestä tai jotain :D

PARIS VAI NICOLE?: Ei kumpikaan. 

OLIKO LORDI PARAS? parempi kuin Hanna Pakarinen

OLETKO TEHNYT MITÄÄN LUVATONTA?: juu

LEMPIRAVINTOLASI?: en tiiä :D

KISSA VAI KOIRA?: koira

OLETKO YRITTÄNYT ULKOILUTTAA USEAMPAA KISSAA YHTÄ AIKAA?: en

SAAMMEKO ILMOITTAA SINUT SYKSYN BB:IIN (BIG BROTHER)?: ei :D

OLETKO KOSKAAN VAIHTANUT VAUVALLE VAIPPOJA?:  en

ERIKOISIN PAIKKA MISSÄ OLET NUKKUNUT?: no empä tiiä. erikoisin paikka? sohva, oma sänky? kerran nukahdin omalle lattialleni :D (Mä vaan makasin piirtelemässä lattialla ja heräsin sitten kun äiti illalla tuli herättämään :D päivällä siis nukkusin :D)

OLETKO KOSKAAN OLLUT "HIRVEESSÄ JIIRISSÄ"?: jiirissä? olen tyhmä ja tiedän sen

OLETKO KOSKAAN JOUTUNUT PULAAN? voi monesti

AIOTKOS ÄÄNESTÄÄ ENSI EDUSKUNTAVAALEISSA?:  tuskin

MISTÄ TIEDEKUNNASTA LÖYTYY OUDOIMMAT TYYPIT?:. en tiedä :D

OLETKO ITSE TYYPILLINEN ALASI EDUSTAJA?:alani? koululainen? en tiedä

VASTENMIELISIN TYÖ, JOTA OLET KOSKAAN TEHNYT?: no ehkä koiran paskojen ja oksennuksien kerääminen sisältä...

OLETKO TILANNUT MITÄÄN TV-SHOPISTA?: en, mut äiti on :D

KUULUISIN / SUURIN JULKKIS, KENET OLET NÄHNYT? : äääh. en tiiä. en varmaan ketää n oikeen

LAITA OIKEAAN JÄRJESTYKSEEN: KESSU, KENTSU, VÄNSKÄ, LUTI:  emmä noita tiiä :O

MIKSI IHMISELLÄ ON UMPISUOLI?: jossain pääkopan syvyydessä joku sanoo, että on tommosiakin juttuja joskus käyty läpi bilsassa, mut nyt en vaan muista  mitä kaikkea siitä on sanottu :D

ENTÄS KULMAKARVAT?: veikkaisimpa että  suojaamaan silmiä ? :D tyhmät vastaukset.com

TYPERIN ASIA, JOSTA OLET KILPAILLUT?:  typerin asia... hmm...

SUOLAINEN VAI MAKEA?: makea. :p

SELITÄ AIKA: aika? apua. En mä osaa!

PISIN MATKA, JONKA OLET KÄVELLYT?: en oo ksokaan tullu miettineeks :D

MIHIN KUNINGASPERHEESEEN HALUAISIT KUULUA?: en tiiä.... Iso-Britannian. 

TYPERIMMÄN NÄKÖINEN TRENDIVILLITYS, JONKA MUISTAT ?  kamalimmalta kuulosti aluksi pillifarkut ja nyt kuulsotaa kamalimmalta korkea vyörätöiset  housut!

KUINKA SYVÄLLÄ / ALHAALLA OLET KÄYNYT?  en tiiä?

KOSKA KÄVIT VIIMEKSI LENKILLÄ?  eilen illalla koiran kanssa :D

ELÄTKÖ VANHEMMAKSI KUIN SUOMALAISET KESKIMÄÄRIN?: mist mä voin sitä vielä tietää?

OLETKO OLLUT TULIPALOSSA?: en onneks

HUONOIN NÄKEMÄSI ELOKUVA, JONKA OLET KUITENKIN KATSONUT LOPPUUN ASTI?  haha nukahdin kesken yhden leffan, American Dreamz...:D Mut katoin sitten vielä heräämiseni jälkeen sen loppuun ;D

OLETKO KOSKAAN JOUTUNUT ROSVOTUKSI TAI HYÖKKÄYKSEN KOHTEEKSI?: en

KAAMEIN KÄMPPISKOKEMUS: ei oo kämppiksiä jollei omaa perhettä ny lasketa sillee

MITÄ ASENNEVAMMOJA SINULLA ON?:  listaanko kaikki?

KEIHIN SUHTAUDUT ENNAKKOLUULOISESTI?: laitapuolen kulkijoihin ja vaan epäluotettavan näkösiin ihmisiin (epäluuloisuus, yksi ihana luonteen piirteeni)

ONKO TV-LUPA MAKSETTU?: en tiä :D

SAAKO KÄSIALASTASI TOLKKUA?: no mä ainakin saan

MINKÄ MERKKISILLÄ AUTOILLA OLET AJANUT ? en millään:D

OLETKO KOSKAAN JOUTUNUT TOSITILANTEESEEN JA JOS NIIN MISSÄ: mimmoseen tositilanteeseen?

MITÄ HALUAISIT TUNNUSTAA MUILLE TÄSSÄ JA NYT?:  en mitään :p