Laivalta tultu, syöty ja juotu. Ostin Tax Freestä vielä ennen lähtöä seitsemän tölkkiä kokista (lightia & tavallista...) ja nyt mulla on jäljellä varmaan kaks ;D Karkitkin on hyvin uponnu muhun, ostin laivalla yhteensä kuusi karkkipussia ja yhden tuliaiseksi kaverille... (luulen, että kaverini ei pidä siitä, olen niin surkea ostamaan lahjoja ja sun muita... Olisi sittenkin pitänyt miettiä ja katsella siellä pidempään, enkä vain ottaa "toi tosta" ÄÄÄÄÄH.)

Nyt mulla on jäljellä tosiaan ne kaksi juotavaa, yksi kokonainen karkkipussi ja yksi vähän aloitettu, niin ja tietysti se kaverin tuliainen.  Vittu saatana. Yhden pussin söin laivalla, yhden melkeen kokonaan laivalla ja aamulla sitten senkin loppuun, eilen illalla yhden karkkipussin ja toisesta puolet. Äsken söin sen loppuun ja avasin uuden pussin. Huoh. Vittuuu.

Eilen illalla mulla oli ihan hirveeen kamala olo, oksetti olin syönyt niin paljon, jalat kipeät, kurkkukipeä, nenä tukossa... Sitten yritin juoda kuumaa teetä, jota en pysty ilman sokeria juomaan ja sokerinkin näkeminen ällötti ihan hirveästi.

Katsoin Unelmien sielumessun, kun eilen Mtv3:selta tuli... Se oli hyvä, sitä vois käyttää vaikka jonain huumevalistusvideona kouluissa. Mutta se oli kyllä aika kauheakin. Eniten mua kävi sääliksi se vanha mamma, joka söi niitä "laihdutuspillereitä" tietämättä niiden olevan jotain todella vahvoja lääkkeitä, huumeinakin käytettyä. Ja myös sen poika oli huumeidenkäyttäjä, veti paskaa käteen niin paljon, että koko käsi piti leikata pois! Hyi hyi hyi. No joo, kannattaa katsoa.

Ihmettelin suuresti, kun näin tästä elokuvasta tavallaan painajaista, tai no, unta joka on pahempi kuin painajainen, koska pystyn katsomaan vaikka mitä kauhu/murha/toiminta-elokuvia mitään painajaisia/kauhukuvia saamatta. (Nytkin illalla K15-kauhua katsomaan leffaan ;D Ei siellä edes kysytä ikää, 13-vuotiaana kysyttiin ja sillon meni hyvin läpi "joo, mä oon 15")

Näin kamalaa unta, jossain ei ole päätä eikä häntää. Vain päässä pyöri huumeet ja se kuinka ne elokuvassakin seonneet täysin kuinka eivät olleet saaneet kamaa mistään. Ja olo oli juuri sellainen, pitää saada jotain jostain. En edes muista siitä yhtään mitään. Se vain oli todella todella ahdistavaa, varmasti siihen liittyi myös se kun oli nenätukossa, kurkkukipeä ja oksetti... Hyvä yhdistelmä.
Aikaisemmin olen nähnyt KERRAN tuollaista unta, siinä oli vihkoja. Erivärisiä, jokaisessa oli erilainen kuvio. Ne vain pyörivät silmieni edessä. Sekin oli hirveän ahdistavaa, vaikka en älynnyt siitä mitään.

Aamulla oloni oli VIELÄ kamalempi, en ollut enää ahdistunut, muutakuin ehkä vähän, eikä enää oksettanutkaan. Sen sijaan oli valtava päänsärky, kurkku AIVAN tukossa, nenä vielä tukommassa kuin aikaisemmin. Ihan kuin kurkussa olisi joku iso iso iso melkein koko kurkun täyttävä klöntti...

Nytkin on jotenkin hirveän ahdistava olo.
Mulla on neljää lajia ahdistusta 1) tuommoista mistä äsken kerroin, näen jotain unta ja ahdistun tietyllä tavalla hirveästi 2) ahdistun jossain julkisella paikalla, jotenkin liittyen minuun, eli ahdistusta siitä, että tuntuu että kaikki tuijjottavat, vaikka ketään ei näkyisi missään jne. 3) tämmöistä pientä piiloahdistusta 4) stressiahdistusta, jota myös mulla on nyt, mitä kaikkea pitäisi tehdä...

Nyt on mentävä kiire.
Mentävä kaveria vastaan pyörällä.
Huone vielä siivoamatta
vaatteet vaihtamatta
pyörä sisällä....
Apua. Heis