Empäs ole pitkään aikaan kirjoitellut, ei ole oikein innostanut.

Ihan hyvin on mennyt. Koulussa on ihan kivaa, tai no. Kivaa :D Kuinka paljon ihminen säästyykään kaikelta pahalta, kun päättää että joitakin ihmisiä/asioita ei ole olemassa? No okei, en siis tarkoita, että jotain ongelmia jne muuta sellaista, siirtäisi pois mielestä ja unohtaisi jne, mutta esimerkiksi inhottavat ihmiset, jolta sattuu saamaan inhottavia katseita ja jos mokaa heidän edessä, on hirveän "kamalaa" jne jne, muttakun nauraa mukana, ei tunnu niin pahalta.

Ja onhan tässä nyt yksi asia vielä mikä on ihanaa, ihastuminen. En hypi riemusta, en ole koko sydämestäni mukana asiassa, koska pelkään. Koska pelkään menetystä, tuskaa. Säälittävää.
Mutta nyt eletään päivä kerrallaan!

Toinen iloinen yllätys tänään, sain 10 biologian testistä... Ihmettelin suuresti (paras mahdollinen tietysti olisi ollut 10+, yksi virhe, mutta plus-juttu oikeen ;D), koska en pahemmin harjoitellut saatikka lukenut. No jaa, matikan testi meni huonosti, 8 ja historiasta (joka on lempi aineeni) oli läksynkuulustelu, meni aika penkin alle sekin. Jos olisin lukenut vain ne viisi ensimmäistä kappaletta eilen illalla... Mutta hitto! Väsytti liikaa ja kauhea sähläys.

Tea - Tytöt tykkää tyhmä biisi, siks sitä kuuntelenkin ;D

Yy, kaa, koo ja nee
Y-yy, kaa, koo ja nee
Y-yy, kaa, koo ja nee
Yy-yy, kaa-kaa, yy...

Mä näytän hyvältä ja tiedän, et sä tiedät sen
Mut ei saa koskee (ei, ei saa koskee, ei)
Sun suklaasilmät ei tee vaikutusta
Vaikka tumma ja tulinen ja vähän hullunkurinen (ei)

Sä voit sanoo mitä vaan, en mä usko kuitenkaan
Vaan mä nään sun läpi ja tiedän
Sä et oo sitä mitä sanot olevasi
Ja sen takii, mä pyydän, sen takii

Yy, kaa, koo ja nee

Mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan
Älä jätä viestii vastaajaan tai koita tavoittaa
Mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan
Mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan

Tytöt tykkää, tytöt-ty-ty
Tytöt tykkää, tytöt tykkää

Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä
Vaik tytöt välil esittää, ettei niit muka kiinnosta

Täs sullon vientii, säpinää,
Ei vois vähempää kiinnostaa (ei, ei kiinnosta, ei)
Sun älykkyytes ei tee vaikutusta, vaik oot fiksu ja filmaattinen,
Lihaksikas ja atleettinen (ei)

Sä voit sanoo mitä vaan, en mä usko kuitenkaan
Vaan mä nään sun läpi ja tiedän
Sun varakkuutes ei tee musta onnellista
Sen takii mä pyydän, sen takii

Tytöt tykkää, tytöt-ty-ty
Tytöt tykkää, tytöt tykkää

Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä
Vaik tytöt välil esittää, etei niit muka kiinnosta

Yy, kaa, koo ja nee