Noniin, tulin kahdeksan aikoihin kotiin ja mä vaan istuin ja katsoin telkkaria. Tylsää.
Se olit todella todella kauheaa säätämistä se meidän "leipominen", siellä myös kaverini kaveri (onhan hän myös minun kaverini, mutta no jaa) järjen äänenä :D Mulla meni ainakin ihan sähläykseks koko homma.
Paistoin jauhelihaa 400g, vaikka oltaisiin tarvittu vain 100-150g, kaadoin juoksevan margariinin suoraan kananmunien ja sokerin sekaan... Sähläsin kaikkea mahdollista. Hyvä minä! Olen TAITAVA.
Ja pianotunneilla, voi olla, että olen alkanut soittaa pianoa enemmän tai sitten vaan se, että tänään soitin jo aikaisemmin päivällä läpi eikä 5min ennen tunnin alkua :P
Tahdon oppia soittamaan pianoa, tahdon tahdon tahdon.

Miten jotkut osaa. MITEN JOTKUT OSAA?!!
Toi on kuulemma soittanut 8vuotta pianoa, mä aloittelen nyt seitsemättä vuotta... Ei tuu kuuloonkaan, että osaisin soittaa NOIN hyvin kahden vuoden päästä. Ei ei ei.
("vittuuks siinä kitiset, OPETTELE saatanan kakara!")

Huomiset läksyt on tehty. Tai luettu. Jippii, hyvä minä.
Väsyttää. Oksettaa. Vituttaa.
Mikäköhän tänkin blogin pää pointti mahto olla? En muista edes enää. Paskaa koko juttu täynnä, nauttikaa.