Tulin tänne koneelle ihan sen takia, että saisin purettua kaiken vitutuksen taas pois. Mutta yllärii, sitten kun pääsen koneelle, teen kaikkea muuta.
Olen nyt tulostanut kappaleiden sanoja ja hermostunut tulostimellemme, kun ei saatana toimi! Vetää paperit sinne väliin jumiin ja mummin vieressä päivittelee, että voi voi voi mikä siinäkin nyt sitten taas on. Sanoin sille suoraan, että nyt on tulostimessa vikaa, eikä takuulla mussa! Ja sitten se valitti, että ompas meillä paljon johtoja tietokonepöydällä ja onko oikeanlaista paperia mitä me tonne tungetaan. No saatana se tekee jokaikisen paperin kanssa tommosta.
Ja mua ärsyttää, kun tän tietokoneen näyttö on tässä tietokonepöydällä ylhäällä oikein esillä, ei muutenkaan saa koneella ikinä olla rauhassa.
Ällöttää. Inhottaa. Vituttaa. Mua ärsyttää taas ihan kaikki. Mun teki mieli taas ihan hirveästi karkkia. Suklaata. Mutta kun olin kaverin luona, se ei suostunut lähtemään... Vedoten ekana siihen, että he lähtevät pian kotiin (oltiin siis kaverin mummin luona) ja sinne kaupalla kestää niin kauan mennä... Sanoin, että voin kyytsätä. Sitten vetosi, että hänellä ei ole rahaa. Mä sanoin, että no ihan sama. Se vaan siihen, että ei se oo ihan sama, ku mä tartten niit rahoja. Mä vaan sitten, että ei ku siitä koko reissusta että ihan sama.
Mun ois pitänyt ostaa äidille suklaata jälleen takaisin, kun menin syömään.... Öhööm. Ei pitäisi syödä äidin suklaita salaa, jollei tiedä varmaksi, että saa ne myös sinne takaisin... Enkä sitten yksin jaksanut lähteä ostamaan suklaata... Ja kotiin tullessa kauhea vitutus kun teki mieli jotain hyvää. Ja äkkiä. Ja paljon.
Söin jo tänään taas 160g suklaata. Että hyvin. Ja ties mitä muuta paskaa. Ja meinasin taas oksentaa. Ällöä. No ei musta mitään bulimikkoa saa.
Niin ja äsken pistin mummin paistamaan mulle kalapuikkoja, söin yhdeksän kalapuikkoa. 900kcal. Ihanaa! Olen niin taitava niin helvetin monissa asioissa! Mutta, tästä ei pitänyt tulla mitään laihdutusblogia joten lopetan!
Mun kaverikin oli niin ärsyttävä. Se vaan oli koneella ja teki blogiinsa uutta ulkoasua ja laittoi sivuilleen. Niin ja mitä mä teen. Istun vieressä hiljaa. Jee. KIVAA!!!
Nyt utelen niin muka innoissani yhden paskan luokkalaiseni ihastuksista. Todella mielenkiintoista. Oikeasti mua ei kiinnosta pätkääkään.
Kaikki läksyt on tekemättä. Huomenna on englannin sanakoe. Lukematta. Koiran kanssa pitää mennä ulos. Se on vain kaksi kertaa ollut ulkona tänään. Olen huono koiranomistaja ._. Muttakun sillä on semmone "uroskoirien juoksuaika", vinkuu kokoajan ulos, vetää ulkona ihan hirveästi... ja on ihan hirveä ulkona...
Mä viiltelin jälleen tänään. Pitäisi lopettaa sekin. Ihan vain siksi, että sitten ei ole kivaa, jos jään kiinni siitä. Ja sitten saan taas äidille vähätellä kaikkea. Äääh. En tiedä. En jaksa ajatella enää yhtään mitään.
En jaksa mitään. Enkä ketään. En yhtään mitään.