Huoh. Tulin juuri koulusta. Ihana virkistävä tietotekniikan kaksoistunti, siellä on aina hauskaa! Tykkään opettajasta, se antaa meille aina hauskoja tehtäviä ja on muutenkin mielestäni mukava. :P
Matematiikkaa, perjantaina koe. Pitäisi laskea mahdollisimman paljon, ehkä huomenna sitten... Tänään tulee varmaan olemaan aika kiire (ja helvetti, mä istun KONEELLA!!:/) ja on kaikkea. Onneksi huomenna ei ole kuin vain kolmea ainetta. Äidinkieltä, siihen oli vain joku lukuläksy (nyt tsemppaan ja LUEN!), terveystietoa (err... Mitäköhän siitä mahto olla läksynä?? Varmaan jotain lukemista. Nyt otan itseäni ENTISTÄ ENEMMÄN niskastani kiinni ja luen...) ja mitäs vielä... Historiaa. Lukuläksy, luen! Historia on kivaa, johtuen varmaan siitä, että meillä on kiva opettaja :)
Ja illalla olisi tarkoitus käydä pistäytymässä pianotunneilla ja sitä ennen pitäisi raiskata pianoa (ainakin siltä se kuulostaa!) ja samalla myös naapureita ("no voi JUMALAUTA, eikö se naapurin likka ny ymmärrä, että vitut se mittää soittaa osaa, tunkis sen pianonsa perseeseensä!!")
Niin ja kaverin luokse, leipomaan huomiseksi kouluun jotain kakkapullia (=mokkapaloja, joo anteeksi nyt vain, mutta ne LIHOTTAA. Enkä halua lihoa = en halua syödä mokkapaloja, mutta tietysti tahdon, joten on ajateltava niistä mahdollisimman ällöttävästi, suonette anteeksi) ja jotain muita juttuja kai... Nyt se o me jotka harrastetaan rahastusta :D (siiskun aina väitän ja valitan, että kun kaikesta pyydetään rahaa ja tahallista rahastusta, ni nyt sitten itekki oon sortunu semmoseen!)
Ja noniin, siinä se kai sitten oli.
-Matikan koe perjantaina, laske mahdollisimman paljon kertaustehtäviä
-Kemian testi perjantaina, (luin jo täksi päiväksi kun viime viikolla opettaja sanoi, että tälläviikolla on testi, tie vaikka olisi jo tiistaina, eli tänään, mutta sitten se sanoi, että se testi onkin vasta perjantaina! Reilua.)
-Bilsan testi maanantaina, err...? Ei mitään hajua mistä.... Joku vaan sattui mainitsemaan kemian tunnilla, että bilsastakin joku testi tulossa.
-Terkkarille torstaina, niistä mun tableteista ja jospa se sitten kertois jotain mun polven tilasta. Niin ja mittais mun verensokerin. (Nyt täytyy olla pari päivää syömättä mitään, jotta se ois mahdollisimman matala ja sitten kun se käskee tulla uudelleen tai jotain, vedän samana päivänä kipon sokeria :P :D No ei, ei mua saa vetämään mitään sokeria vaikka maksettais. Tai eihän musta ikinä tiiä ;O)
-Treenaa koiran kanssa, jos me taas pistetään keskiviikkotreenit pystyyn tutun kanssa nii on treenattava! Turha niit on edes järkätä jos mä en opeta tolle hännänhuiskuttajalle mitään!
-Kaverin luokse leipomaan niit pullia, tänään. Jossain vaiheessa täytyy soittaa mun kaverille ja kysyä, että mihin aikaan sitten menen heille.
-Soita pianoa, MÄ HALUAN OPPIA SOITTAMAAN PIANOA! Säälittävää. En mä opi kun en kerta harjoittele ollenkaan! Joka päivä pitäis soittaa ainakin tunnin verran! Mutta mä en todellakaan soita joka päivä, tai jos soitan niin en edes YHTEENSÄ tuntia!
-Lukuläksyt, hitto mä luen ne!!
-Muut läksyt, teen kaikki mahdolliset tänään ja jatkan huomenna

Noniin, ehkä pitäisi aloittaa, että ehtisi tekemään kaikki? Äääh, en mä ihan VIEL. Istun vartin koneella, SITTEN!