Olemme sitä mitä uskomme olevamme.
Benjamin N. Cardozo

Jep. Tänään on ollut taas niin helvetin vituttava päivä. Kaikki on ollut niin perseestä. Koulu on niiiin perseestä ku olla ja voi. Tein kauhean vuodatuksen yhteen vihkooni (en kummemmin perusta päiväkirjoista, liikaa kokemuksia sellaisesta että joku menee luvatta lukemaan...) ja siinä sitä tekstiä sitten syntyi. Reilusti yli puoli tuntia kirjoitin kaikesta paskasta. Kavereista oikeastaan. Kuinka mä en jaksa niitäkään. Tai no niin, mietin, että onko mun suhteet kavereihin muuttuneet ja tulin siihen johtopäätökseen, että ei toisaalta ole, mutta musta tuntuu siltä. Mua ei enää jaksa kiinnostaa ne. En oikeastaan pitkään aikaan ole kysynyt keneltäkään, että voisiko joku olla (paitsi tänään rohkenin kysyä yhdeltä, kun tuli semmoinen olo, että kaipaisin sen seuraa, mutta eipä sekään sitten vastannut...) ja ääh. Koulussakin kaikki menee niin helvetin ohi. Mua ottaa se kaikki helvetin paska päähän. Kaikki esittäminen. Se on niin helvetin helvetin raskasta. Mä en millään jaksaisi sitä. Mut jotenki joku estää mua paiskaamasta repun sisältöä maahan, hyppimästä repun sisällön päällä ja huutamasta koulun pihalla keskellä välituntia, että "Haistakaa jumalauta nyt vittu jo PASKA!"
Joo toi oli vähän liioiteltua, mut joo...
Koulussa on niin paha olla. Pahaa oloa pitäisi lievittää. Parhaiten se onnistuu jotenkin itseä satuttamalla, mitä nyt koulussa ei voi tehdä, sitten lievempi ja ensisijainen lievitys olisi kiroilu, manata kaikki paskat vittuun. Mutta kun sitäkään ei voi tehdä. Olen niin "kiltti" tyttö koulussa. ÄR. Taas pinnallista valitusta.
Mutta tämmöisistä asioista mulla on ihan helvetin paha olla.
Tekisi mieli mennä itkemään jollekin. Vuodattaa kaikki paska pois. Mutta kun en vaan voi.
Ensinnäki. Pelkään "maineeni" menettämistä. Kun kaikki opettajat ajattelevat, että olen sen yhden kaveri, kaksi kilttiä mallikelpoista oppilasta. (mitä en todellakaan ole. olen paska ihminen....kaikilla tavoilla)
Ja kun en halua olla huolena äidilleni. Ääääh. Kaikki on niin epäselvää. Jospa menen vetämään buranaa.
En halua mennä huomenna kouluun. On pakko. On pakko. En kestä.
En jaksa.
Tahdon jonkun syliin itkemään. Vapaaehtoisia?