Olin kaupungilla parhaan kaverini kanssa. Ostin uudet farkut ja t-paidan ja kaikki rahat meni.
Oli ihan kivaa, mitä nyt käytiin hesessä, mitä ei olisi pitänyt tehdä, tai ainkaan syödä siellä. Hyi että yök, nää uudet housut on liian pienetkin vähän. Inhottavaa.
Kun sitten istuttiin siellä kaupungilla, syötiin jäätelöä (öhhöm. ei ihme, että housut tiukat!) ja annoin kaverini rämplätä mun kännyä, tulee siihen tupakkaa polttava kännissä oleva vanha mies... Siinä sitten meitä pällisteli, pyysin kännyni takas kaveriltani, koska se näpytteli sitä vaan ja aattelin et koht se mies varmaan nappaa sen tai jotain jos mun kaveri ei pist sitä pois... Siinä se vaan toljotti ja yritti saada katsottua meitä silmiin, hönki tupakkasavunsa suoraan naamalleni ja selittili omiaan.
"Ootteks te kaksosii??"
"Ei olla."
"Ootte te... kaksosia!"
"Ei olla..."
"Kaksosia.. kumpi synty ensin?"
"Toi" kaverini osoittaa mua...
Sitten se kysyi jotain muutakin mihin kaverini vaan vastaa "toi" ja osoittaa mua :P
"Mitkä teidän nimet on?"
Tässä vaiheessa olis tehnyt mieli sanoa, että saatana ei kuulu sulle, painu vittuun, mutta...
"Mä oon... Kati."
"Katja?"
"Joo!"
"Mikä sun nimi on?" ukko kääntyy katsomaan kaveriani...
"Sanni" ja kaverini repeää, eikä ukko huomaa mitään.
"Kauniit nimet teillä..."
"Joo-o..."
"Ootte te kyl niin kauniita..."
"Hmm..."
"Mä meen kysymään tolta tytöltä, että lähteekö se mun kanssa kaljalle..."
"Joo..."
"Tiedätkö mitä se mulle tekee... vetää ympäri korvia..."
"Jaa...."
"Kiitos kovasti juttuseurasta..." Selitteli se jotain muutakin, yhtä järkipitoista tekstiä. Ja sitten ukko häipyy OIKEASTI sen naisen (joka siis oli jo reilusti yli 40v. ja ukko vaan puhuu "tytöstä") luokse... Siis meni sisälle heseen ja sitten meni usempaan pöytään selittämään muille... Se oli ällöttävää. Siinä tuli mieleen ihan isoisäni, joka on melkeen aina kännissä, tai vähintääkin tulee PÄIVÄN mittaan känniin kun siellä vierailemme... Kuinka se kehuu minua, "on sulla niin kauniit silmät.." "Olet niin kaunis..." Se ei kyllä ole silloin tommosta samanlaista "iskemistä" kun tolla äijjällä oli... Vaan... joskus luulin oikeasti, että se tarkoitti oikeasti niin. Oikeastaan tähän iltaan mennessä olen aina ajatellut, että se oikeasti tarkoittaa sitä... Vitun tyhmä olen ollut kun en ole tajunnut, että se sanoo vaan niin koska on kännissä. Inhottavaa.
No juu. Eikä kello muuten tossa vaiheessa ollutkuin... juuri tulossa kahdeksaa.
Huoh... Ihanaa viikonloppu!! :)