Synttärit meni hyvin! :)
Äiti oli tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen.

Ihanaa, olen yksin kotona. Saan istua kaikessa rauhassa koneella! <3 ;)

Olenkin tässä päivitellyt kotisivuja, JES! Olen saanut jotain aikaiseksikin!
Mutta nyt, listaan kaikki ostettavat asiat (tai no, mitä haluaisin ostaa):
-uusi puuteri, vanha lopuillaan ja se ei oikeastaan ole kovinkaan kasvojeni värinen... 5-10€
-Joku cd, maksan enintään 12€ (sit saa jäädä ostamatta jos maksaa 15€ enempää vaikka kuinka ihana cd tulisi vastaan... mutta mitä oon kattonu ni haluamani cd:t ovat maksaneet jotain 12€ luokkaa)
-uusi kamera! Vanha rikki. En ainakaan minä sitä rikkonut. Gigantin sivuilla kokoajan tsekkaamassa, että mitä maksaisivat. Voisihan toki ostaa jonkun hyväkuntoisen käytetynkin.
Kiva, gigantissa maksaa  tämmönen kamera 79€ ja siinä on 6 megapikseliä. Meidän vanhassa (joku canonin) oli 5megapikseliä ja makso päälle 200€! :O Kiva kiva.
Noo mä katson nyt.
Heissan. <3