Niin se mitä tarkoitin tuolla edellisellä kirjoituksellani on, että jos nauran itselleni omasta mokastani ja sanon itseäni vitsillä tyhmänä niin sitten muut saavat sitten oikeuden aina sanoa minua tyhmäksi?

Huomaavatko he muka, että en pidä itsestäni ja vielä enemmän syytä on, että saa minua haukkua?

No joo...

Eilen oli siivouspäiväni, en muista, en varmaan koskaan ole saanut noin paljon aikaiseksi. Olen yleensä ihan hirveän saamaton ja mistään ei tule ikinä valmista! Mutta nyt sain siivottua KOKO kaapin. No tuota, jäihän sinne lattialle aika paljonkin tavaroita lojumaan, onhan pöytä ihan liiallisessa ylikuormituksessa ja hyllyssäkin kaikki tavarat ovat sikinsokin... Mutta jatkan tänään.

(katsotaan vaan mitä tänään mahdan saada aikaiseksi :P tuskin oikein mitään...)

Pitäisi keksiä täksi päiväksi jotain järkevää tekemistä, ettei päivä menisi pilalle ylensyönnin takia. Mutta mitä järkevää tekemistä? Koneella roikkumista? Telkkarin katsomista?

No siivoamista, jonkun kaverin kanssa tai jotain (mutta en usko, en yleensä enää koskaan kysy voisiko joku olla minun kanssani, kun yleensä kaikki kieltäytyvät ja sitten jos ei muita kavereita ole, niin soittavat minulle ja kysyvät minua....) ja sitten puoli neljältä tulee monta jaksoa (laskin kyllä kuinka monta eilen, mutta nyt en muista :o) Simpsoneita. Niitä ei voi missata.

Ja sitten tietysti roikun netissä. Niinkuin aina. Kirjoittelen tänne jotain ihan tyhmää paskaa.

"Taas kaivan hautaa iloilleni, vedän hirteen suruni, ei mitään tunteita, ei mitään heikkouksia"