Mä oon jotenkin kauheen pettynyt. Mut en oikeen tiedä mihin. Ehkä itseeni. Ehkä muihin.  Väsyttää ja harmittaa. Ällöttää. Inhottaa.

Ärsyttää. Itkettää. Pettynyt.

Pitäisi mennä nukkumaan ehkä. Mutta en jaksa, en halua. Haluan pitää hauskaa. Nauraa.

Päätä särkee. Tuskin burana enää auttaakaan, sitä oon ottanut ihan turhaa nii ei enää varmaan auta mihinkään. Onhan mulla migreeni lääkettä, mutta en halua sitä ottaa näin "pieneen" vaivaan, ettei sekin menetä tehoaan.

Valitan kaverilleni, että olen kauhean pettynyt, hän vain toteaa että niin hänkin.
No se on pettynyt samaan asiaan kuin minä. Mutta mua vituttaa kaikki muukin.

Angst angst?? Veikkaan, että olen ihan angst angst illalla ja huudatan Metallican Nothing else mattersia täysillä mp3:sessani. Angst angst.

Nyt pitää mennä katsomaan Kurileiriä telkkarista ;D mooih