Saatiin matikan kokeet tänään... Luulin oikeasti saavani jonkun seiskan, mutta ei. Paperissa komeilee kaunis 10- :O Se oli ihan järkytys. Koska oikeasti oikeasti oikeasti luulin saavani jonkun todella huonon, silloin koetunnin loputtua kysyin opettajaltamme parin tehtävän vastausta. Kaksi väärin heti (yksi todella tyhmä huolimattomuus virhe...) ja lisätehtäväkin väärin... Mutta lisätehtävästä kuitenkin sain yhden pisteen ja sitten 29/30! Ihanaa...!
Biologian kasvitestistä 10+! :O (enhän minä lunttaa ikinä, no matikan kokeessa en luntannut, ei mun tarvi ku oon tämmöne luonnonlahjakkuus, okeiii LEIJJAAAA...)
Seka englannin sanakokeesta 9+, se oli aika ihme...
Tänään olen ollut ihmeen hyvällä tuulella, leijjunut kuin mikäkin...
Huudattanut musiikkia, hyppinyt huoneettani ympäriinsä ja muutenkin riehunut.

Tänään oli myös aika järkyttävää kuulla, että MINÄ olen niitten meidän luokkalaisten joukossa joista arvotaan tukarit... Oli kuulemma ainakin viisi yhtä hyvää ja jotka saivat arvonnassa aikalailla samanverran ääniä. Kuka mua muka olis äänestänyt? No joo, YKS mun kaveri, mut tuskin kukaan muu... Niin, että jos yksi ääni riittää pääsemään sinne niin on vähän opettajien päät vinksallaan. No, mut mä oonki tämmöne kultatyttö. No EN!
En vain uskalla ikinä sanoa opettajille vastaan mistään asioista, puhun kauniisti, kyselen, valehtelen oman etuni puolesta pokkana ja nuolen opettajien perseitä.
Itse uusi rehtorimme tuli koulussa aamulla kouluun tullessani vastaan pihalla:
"Hyvää huomenta!"
"Huomenta"
"Olikos sulla muuten kypärä päässä kun tulit kouluun?"
"Oli. Tietysti"
"Hyvä hyvä"
"Oletko muuten kasilla vai ysillä?"
"Kasilla"
"Ai kiva, kaseilla onkin jo ehtinyt olla valinnaisiakin"
"Joo on, ne on ollut todella kivoja!"
"Juu, hyvää päivänjatkoa!"
"Hyvää päivänjatkoa!" *tekoilopirteyshymy*

Ja kaikkea muuta tommosta. Oikein oikein perseen nuolentaa. Mutta elämä on. (inhoan tuotakin lausahdusta! ÄR! Elämä on, elämä on, elämä on, elämä on! *yöks*)
Huoh. Läksyjä tekemään? Ääh, en jaksa. Vielä. On mulla aikaa. Ei huomiseksi ole kuin monta matikan tehtävää (mä oon tämmöne matikkahikke, että äkkiäkö mä ne teen...), kemiaa (hitto, meil oli testi viime tunnilla, se meni ihan perseelleen... Mä veikkasin niitä vastauksia ihan täysillä... AlI alaindeksissä 2. [en osaa vain laittaa tässä nyt niitä alaindeksijuttuja...:p) Niin mikä helvetti??? Alumiinijodidi. Niin se on, ainakin mun mielestä. Ihan heittoa. Toivon nyt saavani seiskan. (sinne meni haaveet kemiasta 10 todistukseen. HIKKEEE!)